نوشته شده توسط : poya

بهترین لنزهای عینک بر اساس کشور

خرید عدسی عینک

بهترین لنزهای عینک طبی بر اساس کشور

در اکثر عینک فروشی ها وقتی برای خرید می رویم از ما سوال می شود که آیا لنز شما چینی، کره ای، ژاپنی و ... است؟ به طور کلی باید گفت که این نوع طبقه بندی چندان صحیح نیست. چون ما لنزهای چینی زیادی داریم که بهتر از چند کره ای هستند و لنزهای زیادی داریم که فقط اسم ژاپنی دارند. با این حال تعدادی از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین لنزهای کره ای عینک طبی

 

بهترین برندهای کره ای لنز عینک

بهترین برندهای کره ای که انصافا کیفیت قابل قبولی را ارائه کرده اند به شرح زیر است.

 

لنز Essence: این برند لنز در اصل یک برند انحصاری برای Etamad Optics است. مواد اولیه کره ای بوده و کیفیت روکش های روی این لنز کاملا قابل قبول است. با کلیک بر روی لینک صفحه اختصاصی این برند می توانید انواع محصولات را با قیمت و توضیحات دقیق مشاهده کنید.

 

لنز لنتک: این برند یکی دیگر از محصولات باکیفیت کره ای است که انواع لنزها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.قیمت محصولات آن مناسب است و با پرداخت مبالغ متوسط ​​می توانید کیفیت خوبی دریافت کنید. انواع محصولات در صفحه اختصاصی این برند در دسترس شما خواهد بود.

خرید عدسی عینک

لنز Smart Vision: این برند نیز برجسته است. صاحب آن ایرانی است و مواد اولیه استفاده شده کره ای و ژاپنی است. این برند از فروشگاه های عینک در اکثر شهرهای ایران در دسترس مشتریان قرار می گیرد. برخی از محصولات آن برای مصارف معمولی و عمومی پذیرفته شده و قابل رقابت با دو برند مطرح می باشد.

 

بهترین لنز عینک ژاپنی

 

بهترین برندهای ژاپنی لنزهای طبی عینک

معروف ترین برندهای ژاپنی در بازار ایران به شرح زیر است.

 

لنزهای توکای: به جرات می توان گفت که این برند بهترین برند لنزهای طبی موجود در جهان است. این شرکت خالق این فناوری است. تجربه و دانش آنها سال هاست که از سایر شرکت های دنیا بالاتر بوده و کیفیت محصولاتشان بسیار بالاست. برای مشاهده محصولات آن بر روی نام تجاری آن لنز در ابتدای همین متن کلیک کنید. خرید عدسی عینک

 

لنز هویا : این برند در ایران نیز یکی از معروف ترین هاست و تقریبا در تمام شهرهای ایران این لنز را به مشتریان خود عرضه می کنند.کیفیت محصولات این برند بسیار خوب است اما قیمت آن بسیار بالاست. اما همچنان می توان از آن به عنوان یک برند باکیفیت و لوکس یاد کرد





:: برچسب‌ها: قیمت عدسی عینک طبی ارزان,قیمت عدسی عینک,قیمت شیشه طبی عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: